מדוע לקחת הלוואה לעסק בסיוע יועצים מומחים?

פגישה עסקית

מאת: רום יזמות

לקיחת הלוואה הינה צעד משמעותי לעסקים מכמה היבטים.

תחילה, באשר לתנאי ההלוואה. כאשר מדובר על תנאי הלוואה יש להתייחס בעיקר לריבית ולתקופה. לקיחת הלוואה שמטיבה עם העסק מבחינת תנאים יכולה להשפיע לטובה על הרווחיות של החברה היות והיא תתפוס נתח יותר קטן מאשר הלוואה בריבית גבוהה שתגרום לעסק להיות פחות רווחי. בנקודה זו באה לידי ביטוי העזרה המקצועית של המומחים שעקב ניסיונם הרב בעבודה מול נותני אשראי יודעים כיצד להתמקח על התנאים ולהפיק את התנאים שיטיבו בצורה המרבית עם הלקוח.

דבר נוסף שחשוב הינו המעטפת המקצועית שמקבל הלקוח כאשר הוא מקבל סיוע מיועצים מומחים. מעבר לתנאי ההלוואה עליהם דנתי לעיל, שליחת בקשת הלוואה עבור עסקים כרוכה בניתוח דוחות כספיים, שליחת מסמכים ולא מעט בירוקרטיה. כאשר הלקוח מגיש את הבקשה לבד הוא עלול להסתבך עם התהליך, להגיש אותו חלקי, ובמקרים מסוימים אף להתייאש. יועצים מומחים מעניקים ראש שקט ללקוחותיהם ודואגים להיות החלק שמקשר בינם לבין הגוף הממן. הן בהקשר המקצועי, בירוקרטי וכל דבר אחר שנדרש לצורך בקשת ההלוואה.

כמו כן, היועצים המומחים משפיעים רבות על המהירות והיעלות של התהליך. בעלי העסקים טרודים בניהול השוטף של העסק ושל האתגרים העומדים בפניהם. התעסקות עצמאית שלהם מול נותני האשראי באשר ללקיחת הלוואות תיצור עבורם עוד עומס ותקשה על הניהול התקין של העסק. בנקודה זו היועצים מחויבים ליצירת תהליך יעיל ומהיר ככל הניתן.

בחירת מסלול ההלוואה בהתאם לצרכי העסק הינו דבר חשוב. ישנם מגוון מסלולי הלוואות לעסקים כאשר לא כל מסלול יתאים לכל עסק ולכל צורך. ישנם מסלולים ייחודיים שמותאמים נקודתית לפגיעה עקב משבר, מלחמה וכיוצא בזה. ישנם מסלולים שמיועדים לפיתוח והרחבת הפעילות העסקית, עזרה לעסקים בהקמה, הון חוזר וכו'.

הגדלת הסיכוי לאישור ההלוואה. כאשר מוגשת הלוואה לגוף ממן שמכיר את היועצים שהגישו כמות נכבדת של בקשות אשראי הוא בוחן את הבקשה בצורה אחרת. הוא מבין שיש מולו בקשה שהוגשה תוך התחשבות בצרכי הלקוח, הכרות עם הדוחות הכספיים וניסיון מעמיק בהגשות מן הסוג זה אז גדל הסיכוי שההלוואה תאושר.

דילוג לתוכן